Op dinsdag 7 april kregen wij de opdracht van de expert namens de verzekeringsmaatschappij een herstelofferte te maken naar aanleiding van brand in een meterkast.
Diezelfde middag een offerte opgesteld, want er was enige spoed bij gebaad.
Er moest grondig schoongemaakt worden, want op zowel de begane grond als de eerste etage waren veel roetdeeltjes aanwezig. De vloer moest op meerdere plekken uit de woning worden verwijderd, er moesten kleren naar de stomerij en er moest gesausd worden.
Maar Ristor zou Ristor niet zijn, als de volgende dag al een schoonmaakploeg werd ingeschakeld. De kleren werden opgehaald en er werd meteen van alle kanten gewerkt, zodat de bewoonster zo snel mogelijk weer kon wonen in haar woning.
De klant gaf naderhand aan dat ze Ristor absoluut zou aanbevelen, maar gunt niemand brand, dus ze hoopt dat Ristor niet bij u hoeft te komen! Ze gaf daarnaast ook aan dat ze het heel fijn vond om één aanspreekpunt te hebben, in plaats van allerlei verschillende bedrijven.
Hieronder een kleine sfeerimpressie van voordat Ristor aan het werk is geweest en daarna!