Over Ristor

U hebt schade gehad, wij herstellen

Door zowel reiniging als bouw en herstel in één hand te houden, bevordert u de snelheid waarmee gewerkt kan worden en bespaart u kosten met betrekking tot project management.
Wanneer wij ingeschakeld worden om schades te herstellen, werken wij in 9 van de 10 gevallen onder akte van cessie. Dat wil zeggen dat wij onze factuur rechtstreeks kunnen indienen bij de desbetreffende verzekeringsmaatschappij. De maatschappij zal onze werkzaamheden dan vergoeden en u hoeft hier niet achteraan.

Missie/visie
De naam “Ristor” is afgeleid uit het Engels en komt van het werkwoord “to restore”. Dat betekent zoveel als: iets in de oorspronkelijke staat herstellen. En dat is precies wat wij doen. Wij maken schoon, herstellen uw schade, en reconditioneren uw eigendommen. Dat is wat we beloven en dat maken we waar.

Ons personeel volgt met enige regelmaat cursussen en opleidingen om ons werk voor u als klant te verbeteren. Wij werken met de nieuwste technieken, zodat wij de beste kwaliteit werk kunnen leveren.
Ons personeel is flexibel en zet zich voor de volle 100% in om uw schade zo snel mogelijk in de oude staat te herstellen.

Onze FILOSOFIE

Eerlijk duurt het langst...

Ristor is opgericht vanuit een duidelijke filosofie en vanuit onze eigen ervaringen in de schadebranche. Voor ons staat voorop dat mensen na een schade veelal niet zitten te wachten op een langslepende procedure en een “welles/nietes” spelletje met veelal machtige partijen. 

Wanneer u getroffen bent door schade wil men vaak maar 1 ding: zo snel mogelijk terug naar de oude levensstijl. Zonder al te veel gedoe, maar wel met het gevoel dat al die jaren premie betalen voor de verzekering dan ook uiteindelijk niet voor niets geweest is.

Eerlijk, betrouwbaar en snel. Dat zijn de kernwaarden van ons bestaan. Vanuit die gedachte doen wij ons werk. 

Uw belang staat voorop. Door onze communicatieve vaardigheden en doordat wij de taal van de verzekeraar snappen, kunnen wij u ondersteunen tijdens de onderhandeling met de verzekeraar.

Daarnaast helpen wij u met de praktische oplossingen tijdens schade. Dit wil zeggen dat wij niet wachten totdat u akkoord heeft van uw verzekeringsmaatschappij, maar dat wij vast handelen, zodat de schade niet nog groter wordt. Ristor denkt altijd met u mee en is altijd aanspreekbaar.

Onze mensen zijn specialisten, ieder op hun eigen vakgebied.
Voor uw schade heeft u altijd 1 eigen aanspreekpunt. Degene die alles coördineert is altijd aanspreekbaar. Dat biedt zoveel rust. U hoeft uw verhaal geen 2 keer uit te leggen, maar correspondeert altijd met uw eigen aanspreekpunt. 

Werkwijze

U heeft altijd 1 aanspreekpunt! Deze persoon heeft de leiding over het project. Samen met u worden prioriteiten gesteld en worden er lijnen uitgezet. Ook wordt er geadviseerd tijdens de schadeafhandeling met de expert vanuit de verzekeringsmaatschappij. Ristor is operationeel verantwoordelijk. Door onze horizontale organisatie zijn de lijnen kort en kan er dus snel geschakeld worden waar dat nodig mocht zijn. 

Wanneer we snel bij een schade geroepen worden zorgen we er als eerste voor om maatregelen te nemen die verder schade voorkomen. Dit heet bereddering. Daarna gaan we te werk volgens de vastgestelde procedure. 

Hiernaast ons stappenplan op een simpele wijze weergegeven

Het begin

Uw hebt een overeenkomst gesloten met uw schade verzekeraar en hebt Ristor benaderd om de schade te herstellen.

Plan de campagne

Samen met u maken we een plan. Hoe gaan we te werk en wat heeft de meeste prioriteit. Aan de hand van dit plan en met uw goedkeuring starten we de uitvoering.

Werk in uitvoering

We beginnen met de werkzaamheden. de eventuele ontruimingen, schoonmaak en bouwkundige werkzaamheden. Verder alle voorkomende zaken. Natuurlijk blijft u altijd geïnformeerd over de vorderingen.

Nazorg

Wij vertrekken niet meteen nadat de laatste spijker is geslagen. Dat is niet onze stijl. Natuurlijk is uw welzijn onze zorg en ronden het geheel op een gepaste manier af. Pas wanneer we met zijn allen tevreden zijn is ons werk voorbij.

Samenwerking

Wanneer er goed met elkaar gecommuniceerd wordt, komen we samen tot het beste resultaat. Wij blijven altijd met elkaar in gesprek, zodat we samen met u en alle andere betrokken partijen tot een optimaal resultaat komen.

Scroll naar boven